Jak funguje nabídka dřívějšího termínu v rámci systému internetového objednávání

Pro některé objednávky nabízíme možnost "Přeji si kontaktovat s nabídkou dřívějšího termínu." Pokud zvolíte tuto možnost, můžeme vás kontaktovat s nabídkou dřívějšího termínu pokud se uvolní nějaký vhodný termín v příštích 24 hodinách.

Obdržíte SMS zprávu a e-mail, pokud jste zvolil možnost komunikovat také prostřednictvím e-mailu. Tato zpráva obsahuje podrobnosti o Vaší původní objednávce a o objednávce nové. Vezměte prosím na vědomí, že pokud jste vyhledal původní objednávku pomocí volby "všichni lékaři", můžete obdržet "last minute" nabídku k jakémukoliv lékaři, pokud jste vyhledal původní objednávku s volbou konkrétního lékaře, obdržíte "last minute" nabídky pouze k tomuto konkrétnímu lékaři.

Pokud Vám nový termín nevyhovuje, můžete prostě ignorovat naši zprávu. Chcete-li přijmout naši nabídku, můžete kliknout na odkaz v e-mailu nebo odpovědět "ANO" na SMS zprávu. Pokud nereagujete během asi 10 minut, nabízíme objednávku dalšímu pacientovi, a první osoba, která odpoví kladně, dostane objednávku.

Prosíme vyčkejte, až obdržíte potvrzení, že nová objednávka byla přijata, než upravíte svůj diář. Může se stát, že někdo před Vámi odpoví dříve než Vy, a tím pádem obdrží nový termín. V tomto případě dostanete také zprávu, abyste věděli, že změna nenastala.